Centrum Wspierania Rodzin „Rodzinna Warszawa”
Stara 4, 00-231 Warszawa
Ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Starszy referent ds. płac i księgowości w wymiarze 1 etat.
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:
- Prowadzenie ewidencji księgowej jednostki;
- Przygotowywanie i sporządzanie not księgowych;
- Przygotowywanie i sporządzenie sprawozdań do GUS-u;
- Wprowadzanie umów do Centralnego Rejestru Umów;
- Przygotowywanie przelewów dla pracowników oraz innych podmiotów na podstawie dokumentów płatniczych uprzednio zaakceptowanych zgodnie z obowiązującą w Centrum Polityką Rachunkowości;
- Współpraca z bankiem;
- Przygotowywanie danych i informacji dla potrzeb analiz, planowania i sprawozdawczości;
- Przekazywanie dokumentacji do archiwum zakładowego;
- Przestrzeganie tajemnicy służbowej;
- Wykonywanie innych zadań i prac zleconych przez Głównego Księgowego wchodzących w zakres Działu Księgowości;
- Zastępstwo w przypadku nieobecności pracownika Działu Księgowości.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy:
Praca w budynku siedziby Centrum i poza nim. Toalety dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Budynek dostosowany dla osób poruszających się na wózku.
Stanowisko pracy:
Związane z pracą przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych, rozmowami telefonicznymi, obsługą interesanta, przemieszczaniem się wewnątrz i na zewnątrz budynku.
Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym i niedowidzącym.
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282)
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- nieposzlakowana opinia
- umiejętność sprawnej obsługi komputera
- wykształcenie średnie i minimum 2 letni staż pracy (ekonomiczne, ogólnokształcące)
- wykształcenie wyższe (preferowane: ekonomia, rachunkowość, finanse, analizy ekonomiczne)
- doświadczenie zawodowe powyżej 1 roku na podobnym stanowisku
- znajomość przepisów i procedur
Wymagania dodatkowe:
- obsługa komputera w zakresie MS Office (Word, Excel)
- znajomość regulacji prawnych niezbędnych do podjęcia pracy na stanowisku
- zdolności organizacyjne, obowiązkowość, systematyczność, kreatywność, zaangażowanie, komunikatywność, systematyczność, odporność na stres
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej
- list motywacyjny
- kserokopia świadectwa ukończenia szkoły średniej /dyplomu szkoły wyższej
- kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany minimum 4 lub 5 letni staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy
- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe powyżej 1 roku na podobnym stanowisku
- oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii
- podpisane odręcznie oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (druk -klauzula informacyjna - jest dołączony do ogłoszenia)
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1282).
- dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być przetłumaczone na język polski
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6 %.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów na email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
lub złożenie osobiście/pocztą do sekretariatu Centrum Wspierania Rodzin „Rodzinna Warszawa” ul. Stara 4, 00-231 Warszawa w terminie do dnia 7.03.2022 r.
z dopiskiem na kopercie:
starszy referent ds. płac i księgowości
Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adresy
w terminie do dnia 7.03.2022 r.
Aplikacje niewykorzystane w procesie rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone.
Zastrzega się prawo nie wybrania żadnego kandydata.
Uwaga! Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze specjalista ds. inwestycyjno-technicznych.