Centrum Wspierania Rodzin „Rodzinna Warszawa” Ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze Administrator ds. administracyjno-gospodarczych – w wymiarze 1 etat
Termin składania dokumentów do 31.08.2020 r.
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:
-
Nadzór nad aktami własności poszczególnych obiektów.
-
Nadzór nad stanem technicznym i instalacjami w budynkach należących do Centrum poprzez:
a. organizowanie przeglądów rocznych i pięcioletnich budynków zgodnie z obowiązującymi wymogami prawa budowlanego,
b. realizacja zaleceń wynikających z przeglądów rocznych i pięcioletnich,
c. prowadzenie książek obiektu budowlanego.
-
Nadzór nad bezpieczeństwem w nadzorowanych budynkach /systemy p-poż, systemy alarmowe, ochrona.
-
Planowanie i organizowanie doraźnych prac remontowych i naprawczych w administrowanych obiektach i Ogniskach.
-
Kontrolowanie wykonania i rozliczeń umów z dostawcami mediów.
-
Prowadzenie ewidencji oraz rozliczeń należności związanych z bieżącym utrzymaniem obiektów własnych i wynajmowanych,
-
Kompleksowe zarządzanie nieruchomościami,
-
Sprawozdawczość dot. zadań realizowanych przez Dział,
-
Nadzór w zakresie przestrzegania przepisów o udzielaniu pierwszej pomocy oraz BHP i P-poż. we wszystkich obiektach.
-
Wykonywanie czynności w zakresie zwalczania pożarów oraz ewakuacji pracowników w wyznaczonych miejscach
a. przestrzeganie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego.
b. sprawdzanie aktualizacji instrukcji bezpieczeństwa pożarowego we wszystkich budynkach.
c. tworzenie potrzebnej dokumentacji w nowych budynkach.
d. zapoznawanie pracowników ze sposobem ewakuacji w budynkach.
-
Wykonywanie czynności związanych z dokonywaniem zakupów na potrzeby Centrum,
-
Archiwizowanie dokumentacji zgodnie z przepisami kancelaryjnymi,
-
Nadzór nad prawidłowym wykorzystaniem samochodów służbowych zgodnie z zarządzeniem dyrektora „w sprawie użytkowania samochodów służbowych w Centrum”.
a. prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej pojazdów,
b. nadzór nad terminami przeglądów technicznych,
c. pilnowanie terminów i dokumentacji związanej z ubezpieczeniem pojazdów OC, AC, NW,
d. pilnowanie spraw związanych z kolizjami i wypadkami drogowymi,
e. pilnowanie gospodarki zużytymi częściami samochodowymi zgodnie z instrukcją obiegu dokumentów finansowo-księgowych,
f. wnioskowanie do Dyrektora o uznanie ponadnormatywnego zużycia paliwa,
g. ustalanie przyczyny ponadnormatywnego zużycia paliwa,
h. prowadzenie rejestru upoważnień.
- Nadzór nad wszystkimi naprawami samochodów służbowych.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: Miejsce pracy: Praca w budynku siedziby Centrum i poza nim. Budynek wyposażony w windę dostosowaną do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Toalety dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Budynek niedostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących.Stanowisko pracy: związane z pracą przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych, rozmowami telefonicznymi, przemieszczaniem się wewnątrz budynku i wyjściami w teren. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy:
Praca w budynku siedziby Centrum i poza nim. Budynek wyposażony w windę dostosowaną do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Toalety dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Budynek niedostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących.
Stanowisko pracy:
związane z pracą przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych, rozmowami telefonicznymi, przemieszczaniem się wewnątrz budynku i wyjściami w teren. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282),
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- nieposzlakowana opinia
- wykształcenie wyższe minimum I stopnia,
- minimum 3-letni staż pracy,
- powyżej 2-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie administrowania budynkami,
- wymagane kompetencje: wiedza zawodowa, znajomość przepisów i procedur, samodzielność, komunikacja, współpraca.
Wymagania dodatkowe:
- biegłość w korzystaniu z dokumentacji techniczne
- otwartość na szukanie i wdrażanie nowych rozwiązań
- znajomość regulacji prawnych niezbędnych do podjęcia pracy na stanowisku
- zdolności organizacyjne, obowiązkowość, systematyczność, kreatywność, zaangażowanie, komunikatywność, systematyczność, odporność na stres.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6 %.
Wymagane:
- curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej
- list motywacyjny
- kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych minimum I stopnia
- kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany minimum 3-letni staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy,
- oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.
- podpisane odręcznie oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
- (druk -klauzula informacyjna – jest dołączony do ogłoszenia).
Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów osobiście lub
za pośrednictwem poczty do sekretariatu na adres:
Centrum Wspierania Rodzin „Rodzinna Warszawa”
ul. Stara 4, 00-231 Warszawa, a także na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
w terminie do dnia 31.08.2020 r.
z dopiskiem: administrator ds. administracyjno-gospodarczych.
Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adres w terminie
do dnia 31.08.2020 r.
Uwaga! Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicz administrator ds. administracyjno-gospodarczych.