Termin warsztatu: 19 października 2019 r.; godz. 09.00 – 15.00
Lokalizacja: Centrum Wspierania Rodzin "Rodzinna Warszawa", Ognisko Grochów
Liczba wolnych miejsc: 16 miejsc
Adresaci szkolenia: pracownicy placówek wsparcia dziennego m.st. Warszawy pracujący z dziećmi i młodzieżą
Cele szkolenia:
- Podniesienie poziomu wiedzy dotyczącej zaburzeń tikowych
- Nabycie podstawowych informacji dotyczących oceny, sposobów leczenia i technik terapeutycznych
- Nabycie podstawowych umiejętności rozpoznawania trudności o charakterze tikowym
- Poznanie zasad oraz podstawowych metod niezbędnych do pracy z dzieckiem z zaburzeniami tikowymi
Wymagania:
- Od uczestnika:
wykształcenie wyższe;
• aktualne zatrudnienie w placówce wsparcia dziennego;
• wysoka motywacja do podnoszenia kwalifikacji i udziału w zajęciach; - rejestracja w systemie i wybór tej nagrody w programie Miasto Korzyści przez placówkę zatrudniającą uczestnika
- wypełnienie formularza zgłoszeniowego przez kierownika placówki
https://forms.gle/nsVmmVaqrKXUcJ6h9
Certyfikat: zaświadczenie o ukończeniu kursu
Prowadząca: Anna Gutenberg-Piela
Psycholog, psychodiagnosta, mediator, trener umiejętności społecznych. Absolwentka psychologii na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.
Specjalizuje się w diagnozie zespołu nadpobudliwości psychoruchowej i w budowaniu systemów opieki w tym zakresie. Posiada piętnastoletnie doświadczenie w powadzeniu indywidualnej terapii dzieci z ADHD oraz warsztatów dla rodziców i nauczycieli.
Wieloletnie doświadczenie w zakresie diagnozy dzieci i młodzieży z trudnościami emocjonalnymi i interpersonalnymi, z zachowaniami opozycyjno-buntowniczymi i tikami zdobywała w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Warszawie.
Posiada doświadczenie w pracy z rodziną w sytuacji okołorozwodowej i kryzysowej nabywane, między innymi pełniąc funkcje kuratora sądowego, w Ośrodku Kuratorskim w Warszawie.
W pracy posługuje się głównie metodami aktywnymi oraz technikami terapeutycznymi z zakresu terapii poznawczo-behawioralnej oraz terapii akceptacji i zaangażowania (ACT).